FAQ

Lieferbedingunen icon

Leveringsbetingelser


Hvad er jeres leveringstider?

I vores shop kan du under hvert produkt se den forventede leveringsdato. Bemærk venligst, at disse tider kun er et skøn. Vi begynder at behandle din ordre i det øjeblik, din betaling er modtaget og behandlet, så datoen kan ændre sig.

Hvis produktet er tilgængeligt på vores hovedlager, afsendes det normalt inden for 7 arbejdsdage, og leveringen bør ikke tage længere end 3-5 arbejdsdage. Nogle af vores produkter skal skaffes fra vores europæiske lagre, i sådanne tilfælde skal du regne med op til 4 ekstra dage til afsendelse.

Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage en "afsendelsesinformation" e-mail med sporingsoplysningerne. Fra det øjeblik kan du selv tjekke ordrestatus. Bemærk venligst, at sporingen muligvis først bliver aktiv, når varerne når frem til transportørens hovedlager. Hvis sporingsoplysningerne ikke er tilgængelige for dig, kan du kontakte vores kundesupport på +45 89 88 10 86 eller [email protected] for at modtage opdateringer om din ordre.


Hvad er leveringsomkostningerne?

Levering i Danmark er gratis (op til kantstenen). For visse regioner, der er vanskelige at få adgang til, vil der blive opkrævet et ekstra gebyr i samråd med kunden.


Hvilke leveringsservices tilbyder i?

Dine møbler vil blive leveret gratis til kantstenen eller så tæt på din dør, som lastbilen kan komme. Hvis pakken vejer under 20 kg, vil den blive leveret til den nærmeste pakkeshop. Bemærk dog, at fragtmanden ikke bærer møblerne ind i dit hjem. Forsendelsen er gratis til alle steder i Danmark.

Hjemmelevering er tilgængelig mod et ekstra gebyr. Vi leverer til dit valgte rum (tilgængeligt via almindelige trapper). Du kan også tilkøbe montering og bortskaffelse af gamle møbler. Bemærk venligst, at montering ikke omfatter el, VVS og væg-/loftmontering. Omkostningerne ved disse tjenester kan ses på vores produktsider eller i checkout.

Vælg venligst disse muligheder i købsprocessen, eller kontakt kundeservice om behovet for den ekstra service på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. Denne mulighed kan ikke tilføjes, efter at produktet allerede er afsendt.


Bliver møblerne båret ind i mit hjem?

Levering af de bestilte produkter kan ske til et værelse efter eget valg mod et ekstra tillæg. Det valgte rum skal være tilgængeligt via almindelige trapper. Disse muligheder kan ikke tilføjes, efter at produktet allerede er afsendt.

Omkostningerne ved disse tjenester kan ses på vores produktsider eller i checkout-processen. Vær opmærksom på, at de måske ikke tilbydes visse steder. Kontakt venligst vores kundesupport på +45 89 88 10 86 eller [email protected] for at få bekræftet om, den service er tilgængelig på din adresse.


Vil fragtmanden fjerne emballagen?

I tilfælde af standardlevering - vil pakken ikke blive bortskaffet. I tilfælde af montering kan chaufføren bortskaffe pakken.


Tilbyder I monteringsservice?

Ja, du kan bestille servicen "Levering og montering til hjemmet" mod et ekstra tillæg. Montering omfatter ikke el, VVS og montering på væg/loft. Denne mulighed kan ikke tilføjes, efter at produktet allerede er afsendt.

Omkostningerne kan ses på produktsiden eller i checkout-processen. Husk, at denne service muligvis ikke tilbydes visse steder. Vælg venligst denne mulighed i købsprocessen, eller kontakt kundeservice om behovet for den ekstra service på +45 89 88 10 86 eller [email protected]


Kan jeg afhente min ordre fra jeres lager?

Desværre er det ikke muligt at afhente ordrer på vores lager, men for at gøre det lettere for vores kunder tilbyder vi en specialiseret, gratis levering til den adresse, kunden har angivet.


Leverer I til et andet land?

Vores butik er i øjeblikket til stede i 17 lande. Vi er i stand til at tilbyde vores møbler i Storbritannien, Schweiz, Tyskland, Frankrig, Spanien og mange andre lande. Hvis du gerne vil have dine produkter leveret til et bestemt land, skal du foretage et køb på den lokale hjemmeside.

For at se alle de lande, vi leverer til, klik: HER


Kan jeg vælge et bestemt leveringstidspunkt/dag?

Når du afgiver en ordre, kan du vælge et senere afsendelsestidspunkt uden ekstra omkostninger. Det betyder, at du ikke får dit produkt før den angivne dato, men vi er ikke i stand til at reservere et bestemt tidsvindue. Vær opmærksom på, at den valgte dato er et estimat, og at vi ikke kan garantere den.


Bliver alle mine varer leveret på samme tid?

Afhængigt af tilgængelighed kan din ordre blive delt op i flere forsendelser. Tjek venligst e-mailen "Afsendelsesoplysninger" for at sikre, at alle varer er blevet sendt på samme tid.

Hvis alle varer er blevet afsendt, kan du tjekke sporingsoplysningerne - sporingsnummeret kan findes i e-mailen "Afsendelsesoplysninger". Bemærk venligst, at sporingen muligvis først bliver aktiv, når varerne når frem til transportørens hovedlager. Hvis sporingsoplysningerne ikke er tilgængelige for dig, kan du kontakte vores kundeservice på +45 89 88 10 86 eller [email protected] for at modtage opdateringer om din ordre.


Lieferbedingunen icon

Min ordre & konto


Hvordan afgiver jeg en ordre?

Der er mindst 5 måder at handle på hos Beliani: online, via live chat på vores hjemmeside, e-mail, telefon eller Facebook chat.

1. For at handle online, gå til https://www.beliani.dk Tilføj alle dine valgte varer til kurven, for at se de valgte produkter, skal du klikke på kurven, som er synlig i pop-up menuen eller i øverste højre hjørne af siden. For at færdiggøre dit indkøb, så gå til check-out.

Log ind med en af følgende muligheder:

  • En allerede eksisterende konto
  • Log ind med Google
  • Log ind med Facebook
  • Log ind med PayPal
  • Hvis du er ny bruger, kan du oprette en konto eller købe som gæst.

Derefter vil du blive bedt om at opgive din faktura adresse og din leveringsadresse. Vi skal bruge dit telefonnummer, så vores kundeservice eller transportør kan kontakte dig hvis det er nødvendigt.

I næste trin, specifier du dine betalingsmetoder (for at lære mere om betalingsmulighederne, klik her) , og services (for at vide mere om mulige valg, klik her)

Bekræft venligst, at du acceptere vores vilkår & betingelser , og specifier venligst, hvis du gerne vil modtage vores særlige tilbud i din indbakke. Derefter kan du bekræfte din ordre.

2. For at afgive din ordre via livechatten skal du blot forberede en liste over de produkter, du gerne vil købe, og have dine fakturerings- og leveringsadresser klar. Vores kundeserviceteam vil guide dig gennem resten af processen.

3. Du kan også skrive en email til os på [email protected]. Venligst enten skriv linket eller skrive hele navnet på produkterne du ønsker at købe, samt oplyse os din fakturerings- og betalingsadresse og dit telefonnummer, så vores kundeservice eller transportører kan kontakte dig hvis nødvendigt).

4. En anden mulighed er at du laver din bestilling hos os, via telefon på +45 89 88 10 86. Forbered en liste af de produkter du gerne vil købe, din faktura og leveringsadresse. Vores kundeservice vil føre dig gennem resten af processen.

5. Det er også muligt at afgive en ordre på vores Facebook . Brug Messenger til at sende din ordre detaljer. Forbered listen af produkter, som du gerne vil købe, samt din fakturerings- og leveringsadresse. Vores kundeservice vil føre dig gennem resten af processen.


Hvor kan jeg finde mine ordreoplysninger?

Du kan finde alle informationer, både tidligere og nuværende ordre i sektionen Mine ordre. Der kan du finde alle oplysninger om dine ordrer og fakturaer, når du har klikket på "Vis mere" for status "Ordre sendt". Du kan finde fakturaen til download ved siden af din fakturerings- og leveringsadresse.


Hvornår bliver min ordre afsendt?

I vores shop kan du under hvert produkt se den forventede leveringsdato. Bemærk venligst, at disse tider kun er et skøn. Vi begynder at behandle din ordre i det øjeblik, din betaling er modtaget og behandlet, så datoen kan ændre sig.

Hvis produktet er tilgængeligt på vores hovedlager, afsendes det normalt inden for 7 arbejdsdage, og leveringen bør ikke tage længere end 3-5 arbejdsdage. Nogle af vores produkter skal skaffes fra vores europæiske lagre, i sådanne tilfælde skal du regne med op til 4 ekstra dage til afsendelse.

Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage en "afsendelsesinformation" e-mail med sporingsoplysningerne. Fra det øjeblik kan du selv tjekke ordrestatus. Bemærk venligst, at sporingen muligvis først bliver aktiv, når varerne når frem til transportørens hovedlager. Hvis sporingsoplysningerne ikke er tilgængelige for dig, kan du kontakte vores kundesupport på +45 89 88 10 86 eller [email protected] for at modtage opdateringer om din ordre.


Hvordan kan jeg ændre min ordre?

Hvis du ønsker at ændre din adresse, før den sendes, skal du gå her og klikke på "Vis mere" ved det tilsvarende ordrenummer. Der klikker du på knappen "Skift adresse" og foretager ændringer. Du bør modtage en e-mail, der bekræfter ændringen. Hvis denne mulighed ikke er tilgængelig for dig, eller du gerne vil ændre produkterne i din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på +45 89 88 10 86 eller [email protected]


Hvordan annullerer jeg min ordre?

Hvis din ordre endnu ikke er klar til afsendelse, kan du annullere den fra din konto ("Mine ordrer"-fanen). Denne side er kun synlig for kunder, der er logget ind. Når du har valgt din ordre, finder du muligheden "Slet ordren" nederst på siden. Vælg den relevante årsag til annullering, og bekræft dit valg. Annulleringen af ordren vil blive bekræftet via e-mail sammen med oplysninger om datoen for returnering af dine penge.

Hvis denne mulighed ikke er tilgængelig for dig, bedes du kontakte vores kundeservice på +45 89 88 10 86 eller [email protected]


Hvordan sporer jeg min ordre?

Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage en "afsendelsesinformation" e-mail med sporingsoplysningerne. Fra det øjeblik kan du selv tjekke ordrestatus. Bemærk venligst, at sporingen muligvis først bliver aktiv, når varerne når frem til transportørens hovedlager. Hvis sporingsoplysningerne ikke er tilgængelige for dig, kan du kontakte vores kundesupport på +45 89 88 10 86 eller [email protected] for at modtage opdateringer om din ordre.

Du kan finde alle informationer, både tidligere og nuværende ordre i sektionen Mine ordre


Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordre endnu?

I vores shop kan du under hvert produkt se den forventede leveringsdato. Bemærk venligst, at disse tider kun er et skøn. Vi begynder at behandle din ordre i det øjeblik, din betaling er modtaget og behandlet, så datoen kan ændre sig.

Hvis produktet er tilgængeligt på vores hovedlager, afsendes det normalt inden for 7 arbejdsdage, og leveringen bør ikke tage længere end 3-5 arbejdsdage. Nogle af vores produkter skal skaffes fra vores europæiske lagre, i sådanne tilfælde skal du regne med op til 4 ekstra dage til afsendelse.

Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage en "afsendelsesinformation" e-mail med sporingsoplysningerne. Fra det øjeblik kan du selv tjekke ordrestatus. Bemærk venligst, at sporingen muligvis først bliver aktiv, når varerne når frem til transportørens hovedlager. Hvis sporingsoplysningerne ikke er tilgængelige for dig, kan du kontakte vores kundesupport på +45 89 88 10 86 eller [email protected] for at modtage opdateringer om din ordre.


Hvordan ændrer jeg mine kontooplysninger?

Du kan opdatere din e-mailadresse, leveringsinformation og adgangskode her eller ved at kontakte vores kundeservice på +45 89 88 10 86 eller [email protected]


Hvor kan jeg finde min privatlivspolitik?

Hvis du vil vide mere om vores privatlivspolitik, skal du gå til: Privatlivspolitik.


Hvilke vilkår og betingelser gælder?

Du kan finde vores fulde vilkår og betingelser her: Vilkår & betingelser.


Hvordan sletter jeg min brugerkonto?

Hvis du ønsker at slette din kundekonto, bedes du kontakte vores kundeservice på +45 89 88 10 86 eller [email protected]

For at lukke kontoen skal alle ordrer være afsluttet, der må ikke være nogen forsendelser i gang, åbne forfaldne beløb eller igangværende klager. For at løse disse problemer bedes du kontakte kundeservice.


Lieferbedingunen icon

Betalinger & kampagner


Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Du kan vælge mellem flere af de mest populære og sikreste betalingsmuligheder på markedet, f.eks:

  • Forudbetaling (via bank eller postoverførsel)
  • Kredit-/Dankort
  • PayPal
  • BitPay
  • MobilePay
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Klarna

Hvis du vil vide mere om vores betalingsmuligheder, skal du gå her: Betalinger.


Tilbyder I mulighed for "betaling ved levering"?

Vi arbejder i øjeblikket på at inkludere denne service i vores tilbud, men den er endnu ikke tilgængelig.


Hvordan bruger jeg en kuponkode?

Læg dit/dine produkt(er) i kurven. Når du har lagt de ønskede produkter i kurven, skal du gå til kassen og indtaste kuponkoden på det sidste trin i betalingsprocessen. Klik på "Brug koden", og kampagnen vil blive anvendt automatisk inden for få sekunder.

Hvis du har glemt at anvende den i checkout og allerede har placeret din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice på +45 89 88 10 86 eller [email protected]


Hvorfor kan jeg ikke bruge Klarnas betalingsløsning?

Hvis du får vist følgende besked ved kassen: "Mulighed ikke tilgængelig. Denne mulighed er desværre ikke tilgængelig. Vælg venligst en anden betalingsmetode." Det betyder, at du ikke har bestået Klarnas soft check. Dette er en standardprocedure, der udføres af en algoritme, som scorer dig inden for få sekunder og afgør, om du er berettiget til at betale med Klarna på dette tidspunkt eller ej.

Hvis du har brug for yderligere hjælp, bedes du kontakte Klarnas kundeservice via Live Chat ved at logge ind på Klarna-appen/-kontoen eller ringe direkte til dem. Du kan finde deres kontaktoplysninger her.


Hvordan kan jeg ændre betalingsmetode?

Kontakt venligst vores kundeserviceteam direkte på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. Vores team vil foretage de nødvendige ændringer i din ordre for dig. For at fremskynde processen bedes du have dit ordrenummer klar.


Hvorfor mislykkedes min betaling?

Hvis din betaling ikke går igennem, tjek at:

  • Der ikke er nogle tekniske fejl med den betalingsmetode du prøver at bruge
  • At du har tilstrækkelige midler til at foretage købet
  • At dine personlige data (navn, betalings adresse, land) matcher detaljerne på dit kort
  • At du har indtaste det korrekte CVC nummer
  • At dit kort ikke er udløbet
  • At du ikke bruger en anonym proxy til at få adgang til internettet

Hvis betalingen stadig ikke går igennem, kontakt din bank eller betalingudbyder for at få flere informationer om hvorfor din betaling blev afvist.


Hvordan kan jeg abonnere på Belianis e-mail-nyhedsbrev?

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev og modtage de seneste tilbud, rabatter og inspiration her. Du kan også tilmelde dig ved at scrolle ned til midten af vores hovedside, udfylde din e-mailadresse og klikke på "Abonnere". Du skal bekræfte dit abonnement ved at klikke på "Bekræft" i den e-mail, du modtager fra os.


Lieferbedingunen icon

Produkter & lagerstatus


Kan jeg personliggøre det produkt, jeg kan lide?

Vi har desværre ikke mulighed for at ændre nogen elementer i designet af vores produkter. De fleste af vores produkter fås dog i flere farver og/eller stofversioner.


Hvilke garantibetingelser tilbyder I?

Vores standardgarantiperiode er 24 måneder. Når du bestiller, giver vi dig mulighed for at få en udvidet garanti på yderligere 36 måneder. Denne service beskytter dig godt mod uforudsigelige reparationsomkostninger. I tilfælde af at der i garantiperioden opstår en materiale- eller fabrikationsfejl, vil vi give dig en passende løsning.

Garantien gælder ikke for almindelig slitage og skader forårsaget af forkert brug af produktet.

Du kan læse mere om vores garantipolitik her.


Hvor kan jeg se produktet?

For at kunne tilbyde vores kunder de mest konkurrencedygtige priser har vi besluttet udelukkende at drive vores forretning online. Det giver os mulighed for at undgå omkostningerne ved at opretholde dyre showrooms og tilbyde vores produkter til så attraktive priser som overhovedet muligt.


Hvordan tilkøber jeg 5 års garanti?

Vælg det produkt, du kan lide, og læg det i indkøbskurven. Hvis du vil købe 5 års garanti, skal du i sidste trin af købsprocessen vælge Udvidet garanti + 36 måneder. Denne service beskytter dig mod uforudsigelige reparationsomkostninger. Hvis der i garantiperioden opstår en materiale- eller fabrikationsfejl, vil vi give dig en passende løsning.

Garantien gælder ikke for almindelig slitage og skader forårsaget af forkert brug af produktet.

Vores standardgarantiperiode er 24 måneder.


Hvordan kan jeg tjekke, om det ønskede produkt er tilgængeligt?

Hvis du vil sikre dig, at dit produkt er på lager i øjeblikket, kan du tjekke afsnittet "Tilgængelig" på hver produktside under knappen "Læg i kurv". Når du afgiver ordren, får du også en bekræftelse på tilgængeligheden i e-mailen "ordrebekræftelse".


Er jeres produkter til kommerciel brug?

Vi bestræber os på at tilbyde den bedste kvalitet af vores produkter, men de anbefales ikke til kommerciel brug.


Lieferbedingunen icon

Returneringer & refunderinger


Hvad er returomkostningerne?

Returnering af ubrugte varer i Danmark er gratis i op til 14 dage fra leveringsdatoen. For at kvalificere sig til den gratis returpolitik skal varerne returneres i deres originale emballage. Erhvervskunder er ansvarlige for omkostningerne ved returforsendelse. Badekar, spabade og jacuzzier er ikke omfattet af gratis returnering.

Se venligst alle detaljer om undtagelser fra gratis returnering i vores vilkår og betingelser.


Kan jeg virkelig returnere produktet i op til 365 dage?

Du kan returnere varer i op til 365 dage, med nogle undtagelser.

Op til 14 dage fra leveringsdatoen kan du returnere bestilte varer gratis (med de undtagelser, der er anført nedenfor). Vi tilbyder en gratis returnering og udsteder en fuld refusion på samme måde som din oprindelige betaling. Undtagelsen for gratis returnering i op til 14 dage omfatter ordrer, hvor originalemballagen mangler, og ordrer på badekar, boblebade, spabade samt specialfremstillede produkter. Erhvervskunder er også ansvarlige for omkostningerne ved returforsendelse. I alle disse tilfælde bærer kunden transportomkostningerne.

Efter 14 dage skal kunden selv dække returomkostningerne. Din refusion vil blive udstedt i form af en kuponkode, der kan bruges på beliani.dk inden for 360 dage. Efter 14 dage accepteres returnering af badekar, boblebade, spabade, specialfremstillede produkter, installerede eller brugte produkter og varer, hvor originalemballagen mangler, ikke. Bemærk venligst, at returnerede varer skal pakkes forsvarligt i den originale emballage.


Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Du kan rapportere et problem vedrørende din ordre fra din konto ("Mine ordrer"-fanen). Denne side er kun synlig for kunder, der er logget ind. Når du har valgt din ordre, finder du knappen "Rapporter et problem" nederst på siden. Vælg varen og årsagen til reklamationen, beskriv den med et par ord, og indsend din reklamation. Vores kundesupportteam vender tilbage til dig med yderligere instruktioner inden for 2 arbejdsdage.

Alternativt kan du kontakte vores kundesupport direkte på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. For at fremskynde processen bedes du have dit ordrenummer klar.

Oplys venligst varenumrene (trykt på hver karton) på de pakker, du har modtaget. Hvis det er muligt, bedes du sende billeder af de modtagne varer og de pakker, de kom i. Behold også de originale æsker, indtil sagen er opklaret.


Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en beskadiget vare?

Du kan rapportere et problem vedrørende din ordre fra din konto ("Mine ordrer"-fanen). Denne side er kun synlig for kunder, der er logget ind. Når du har valgt din ordre, finder du knappen "Rapporter et problem" nederst på siden. Vælg varen og årsagen til reklamationen, beskriv den med et par ord, og indsend din reklamation. Vores kundesupportteam vender tilbage til dig med yderligere instruktioner inden for 2 arbejdsdage.

Alternativt kan du kontakte vores kundesupport direkte på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. For at fremskynde processen bedes du have dit ordrenummer klar.

Du skal vedlægge det underskrevne leveringsbevis (POD) (med noten "beskadiget" i), varenumre (trykt på hver karton) på de pakker, du har modtaget. Du skal også vedlægge billeder af de modtagne varer og de pakker, de kom i. Brug produktmanualen (hvis den er tilgængelig) til at beskrive det element, der er beskadiget. Behold også de originale æsker, indtil sagen er løst.


Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en ukomplet vare?

Du kan rapportere et problem vedrørende din ordre fra din konto ("Mine ordrer"-fanen). Denne side er kun synlig for kunder, der er logget ind. Når du har valgt din ordre, finder du knappen "Rapporter et problem" nederst på siden. Vælg varen og årsagen til reklamationen, beskriv den med et par ord, og indsend din reklamation. Vores kundesupportteam vender tilbage til dig med yderligere instruktioner inden for 2 arbejdsdage.

Alternativt kan du kontakte vores kundesupport direkte på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. For at fremskynde processen bedes du have dit ordrenummer klar.

Hvis du har modtaget alle pakker, men der mangler en del af produktet, bedes du bruge produktmanualen (hvis den er tilgængelig) til at beskrive det element, der mangler. Oplys venligst artikelnummeret (trykt på hver karton) på de pakker, du har modtaget. Det er bedst, hvis du sender billeder af de modtagne pakker og de elementer, du har.


Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en ufuldstændig ordre?

Bemærk venligst, at din ordre kan blive delt op i flere forsendelser, afhængigt af tilgængelighed. Tjek venligst e-mailen "Afsendelsesoplysninger" for at sikre dig, at alle varer er blevet sendt.

Hvis du kan se, at alle varer burde være afsendt, kan du rapportere et problem med din ordre fra din konto ("Mine ordrer"-fanen). Denne side er kun synlig for kunder, der er logget ind. Når du har valgt din ordre, finder du knappen "Rapporter et problem" nederst på siden. Vælg varen og årsagen til reklamationen, beskriv den med et par ord, og indsend din reklamation. Vores kundesupport vil vende tilbage til dig med yderligere instruktioner inden for 2 arbejdsdage.

Alternativt kan du kontakte vores kundesupport direkte på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. For at fremskynde processen bedes du have dit ordrenummer klar.

Hvis du har modtaget alle pakker, men der mangler en del af produktet, bedes du bruge produktmanualen (hvis den er tilgængelig) til at beskrive det element, der mangler.

Hvis du mangler en hel pakke, bedes du oplyse varenumrene (trykt på hver karton) på de pakker, du har modtaget. Det er bedst, hvis du sender billeder af de modtagne pakker.


Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil returnere min ordre?

Du kan rapportere et problem vedrørende din ordre fra din konto ("Mine ordrer"-fanen). Denne side er kun synlig for kunder, der er logget ind. Når du har valgt din ordre, finder du knappen "Rapporter et problem" nederst på siden. Vælg varen og årsagen til reklamationen, beskriv den med et par ord, og indsend din reklamation. Vores kundesupportteam vender tilbage til dig med yderligere instruktioner inden for 2 arbejdsdage.

Alternativt kan du kontakte vores kundesupport direkte på +45 89 88 10 86 eller [email protected]. For at fremskynde processen bedes du have dit ordrenummer klar. Det vil være en stor hjælp, hvis du angiver årsagen til din returnering, så vi kan forbedre vores tilbud til vores kunder.

Hvis du vil vide mere om vores returpolitik, skal du gå til returneringer.


Hvor lang tid tager det at behandle min refusion?

Fra det øjeblik, du har modtaget bekræftelsen fra vores kundeservicemedarbejder om godkendelse af refusionen, bør det ikke tage længere end 3-7 dage.


news

Indtast din e-mailadresse for at abonnere på vores eksklusive nyhedsbrev med masser af rabatter