← Hjælp

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget hele min ordre?

Dine ordre kan blive splittet op i forskellige leveringsdatoer, afhængig af tilgængelighed, vægt og dimensioner af produkterne. Tjek din ordrebekræftelses oplysningerne for at se om dine varer er blevet sendt på samme tid.

Hvis alle produkter er blevet afsendt, kan du tjekke tracking detaljerne - tracking nummer kan blive fundet i “Afsendelse Information” email.

Hvis du har brug for mere hjælp, kontakt vores kundeservice +45 89 88 10 86 eller [email protected].

For at fremskynde processen, hav dit ordrenummer klart.

Flere detaljer:

Hvis du har modtaget alle pakker, men en pakke mangler, så tjek din ordre og se hvilken pakke du ikke har modtaget.

Giv artikel nummer (trykt på hver emballage) af de pakker du har fået leveret. Vi skal bruge billeder af alle de modtagende pakke, det gør det nemmere for os at hjælpe dig.

news

Indtast din e-mailadresse for at abonnere på vores eksklusive nyhedsbrev med masser af rabatter