← Hjælp

Hvorfor kan jeg ikke bruge KLARNA som betalingsmetode?

Hvis du får vist beskeden ved tjek-ud:

“Mulighed ikke tilgængelig. Desværre er denne mulighed ikke tilgængelig. Vælg en anden betalingsmetode.”

Det betyder, at du ikke kom igennem Klarna’s soft check. Dette er en standardprocedure udført af en algoritme, der scorer dig inden for få sekunder og bestemmer, om du er berettiget til at betale med Klarna på dette tidspunkt eller ej.

Hvis du har brug for yderligere assistance, kontakt Klarna’s Kunde Service via Live Chat ved at logge ind på Klarna app/profil eller ring til Klarna på +45 69 91 88 81 mandag-lørdag, mellem kl. 9-18.

Tjek hvordan du øger din chance for at blive accepteret til betaling med Klarna her https://www.klarna.com/dk/kundeservice/hvorfor-blev-mit-kob-afvist/

news

Indtast din e-mailadresse for at abonnere på vores eksklusive nyhedsbrev med masser af rabatter